martes, 7 de octubre de 2014

Presentació

Benvinguts a tots!

El meu nom és Ángeles i l’any passat vaig acabar el grau en Filologia Hispànica en la Universitat de Barcelona.Actualment estic cursant el màster en formació del professorat a la Universitat de les Illes Balears, i és per això que avui inauguro el meu primer blog com a metòde d’aprenentatge de l’assignatura “processos i contextos educatius”.

En aquest espai reflexionarem sobre l’ensenyament, la evolució que ha patit fins els nostres dies, on els avanços tecnològics están presents de manera permanent en la societat. D’aquesta manera els llibres de text i les pissarres de guix obren pas a un sistema educatiu on les TIC cobren gran rellevància. Per tant, el professorat ha de ser capaç d’emprar els nous mètodes d’aprenentatge per tal d’assolir els objectius acadèmics.


https://www.flickr.com/photos/melenita/9689712379

Com a futura docent espero que en aquest curs ens mostrin les claus per a poder treballar de manera satisfactòria en aquest nou sistema educatiu basat en la tecnologia, un món desconegut per a mi.

Aprofit per mostrar-vos la primera activitat grupal que vam fer a classe. Es tracta d'un video en el que na Neus, n'Ana, n'Andrea i jo mostram la nostra visió de l'ensenyament en l'actuailitat i com ens agradaria que fos en el futur.

http://photopeach.com/album/4llef9


Esper que us agradi!

Fins la pròxima!

No hay comentarios:

Publicar un comentario